تخت خواب بادی تک نفره

64422

محصول جدید

تخت خواب بادی تک نفره مشکی رنگ مواج محصول جدید شرکت اینتکس است.

این محصول موجود نیست

7,500,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس در نوع مواج از سری جدید تخت خواب های بادی اینتکس می باشد. به خاطر موجی که بر روی تخت بادی طراحی شده است هنگام خواب احساس لغزش نمیکنید و خوابی راحت را برای شما رقم میزند. تخت خواب بادی یک نفره مناسب برای اتاق خواب ، ویلا ، دفتر کار و حتی مسافرت بسیار مناسب است. زیرا وزن بسیار کمی دارد و حمل و نقل راحتی دارد با توجه به ساک حمل و نقل آن میتوانید همه جا تخت را با خود ببرید. تخت خواب بادی یک نفره ساخته شده از پی وی سی سه لایه مورد آزمایش قرار گرفته شده. جنس رویه این تخت خواب بادی از مخمل فوتر یا همان جیر می باشد. جنس زیر و دور آن از پی وی سی است. این تخت خواب بادی تک نفره دارای پمپ برقی متصل به تشک دارد که در عرض 2 دقیقه پر و خالی میشود.تخت خواب بادی یک بالش هم سطح تخت در قسمت بالای تخت نیز دارد.

طول : 191 سانتي متر
عرض : 99 سانتي متر
ارتفاع : 42 سانتي متر
تحمل وزن : 150 كيلوگرم
وزن : 5 كيلوگرم

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

تخت خواب بادی تک نفره

تخت خواب بادی تک نفره

تخت خواب بادی تک نفره مشکی رنگ مواج محصول جدید شرکت اینتکس است.

نقد و بررسی تخت یک نفره

تخت خواب بادی یک نفره محصول جدید شرکت اینتکس می باشد که در دو سایز یک نفره و دو نفره عرضه شده است. این تخت خواب بادی به دلیل وزن کمی که دارد برای مسافرت بسیار مناسب می باشد جابجایی راحت و آسانی دارد.در ادامه به بررسی این تخت خواب بادی می پردازیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ساخت این تخت خواب بادی مانند همه تخت خواب های بادی می باشد و به صورت مستطیل شکل است. این تخت خواب بادی دو طبقه ای طراحی شده است و قسمت زیرین این تخت طوری طراحی شده که روی زمین لغزش نکند و این امر باعث استحکام بیشتر تخت می باشد. قسمت رویه این تخت به صورت خطهای افقی موازی باهم طراحی شده است که در هنگام خواب هوا بین خطوط رد و بدل شود و بدن شما تعریق نکند. علاوه بر این دیگر مزیت این تخت خواب بادی بالش سرخود می باشد که در قسمت فوقانی تخت برآمدگی دارد که به طور اتوماتیک که تخت خواب باد میشود بالش بادی نیز باد می شود.

جنسه بدنه

جنس بدنه تخت خواب بادی یک نفره بالش دار  از پی وی سی سه لایه می باشد. جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی های یک محصول است. تخت خواب بادی یک نفره از دو نوع جنس ساخته شده است که جنس رویه این تخت خواب بادی از مخمل فوتر می باشد و ضد تعریق است . جنس دور و زیر این تخت خواب از پی وی سی می باشد و در برابر آب نیز مقاوم است.

ابعاد

ابعادی که تخت یک نفره مشکی بالش دار دارد برابر ( طول 191 سانتی متر عرض 99 سانتی متر ارتفاع 42 سانتی متر ) است. این ابعاد  برای استراحت و خواب یک نفر بسیار مناسب است. همه این ابعاد اندازه گیری خارجی این تخت می باشد. ارتفاع 42 سانتی متر از کف تخت خواب تا سطح رویه جیر تخت خواب بادی یک نفره می باشد. تحمل وزن تخت خواب بادی 190 کیلوگرم می باشد و طبق استاندارد شرکت اینتکس است.

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی

راه اندازی تخت خواب بادی یک نفره بالش دار بسیار آسان است. ابتدا تخت خواب را از جعبه خود در بیاوردید و در سطحی صاف و بدون اشیای تیز و برنده پهن کنید. پمپ بادی متصل به تشک را به برق متصل کنید و آن را روشن کنید که کمتر از دو دقیقه تخت خواب بادی شما باد می شود. لازم به ذکر است که پمپ برقی باد متصل به تخت به شکل اهرم گرد است که سه حالت دارد باد کردن خالی کردن و خاموش کردن. برای پمپاژ اهرم را به راست بچرخانید تا جایی این حرکت ادامه پیدا کند که تخت حالت ظاهری خود را بگیرد و صدای پمپ تغییر کند کافی می باشد. اما برای خالی کردن باد این تخت خواب اهرم را به سمت چپ بچرخانید وقتی مکش تمام شد به راحتی تخت خواب را تا کنید و جمع کنید.

مراقبت و نگهداری

مراقبت و نگهداری از تخت خواب یک نفره بالش دار مشکی دور نمودن از هرگونه شی تیز و برنده می باشد. همچنین نباید روی تخت خواب بادی پرش یا جامپ کرد زیرا باعث ترکیدن شبکه های داخلی تخت خواب می شود. رعایت این دو مورد عمر تخت خواب بادی شما را افزایش می دهد و سال ها می توان از تخت خواب بادی خود استفاده کنید. و برای تمیز نگه داشتن روی این تخت می توانید یک روکش پارچه ای نیز روی تخت بکشید.

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در بالا ذکر شد مانند بالش سرخود ، ضد تعریق بودن، وزن بسیار کم و تحمل وزن بسیار بالا می توانند گزینه مناسبی برای تمامی افراد خانواده باشد. این تخت خواب بادی یک نفره محصول جدید شرکت اینتکس می باشد و جابجایی بسیار راحتی دارد با توجه به اینکه پمپ برقی متصل به خود دارد.

محصولات مرتبط