تختخواب و مبلمان 

166 محصول می باشد

زیرشاخه ها

تخت خواب بادی یک نفره...

شرکت اینتکس تخت خواب های بادی مختلفی تولید کرده که به چند دسته بندی تقسیم می شوند که در زیر در باره آنها به شما یک توضیح مختصر داده می شود. اولین دسته بندی تخت خواب ها (IN-HOME) به معنی تخت خواب های قابل استفاده در منزل می باشند. یک تجربه خواب مجلل  و با شکوه با تخت خواب های داخل منزل به خودتان بدهید.مهندسی و آزمایش شده برای خواب آرامش بخش نسبت به تخت خواب های سنتی می باشد.تختخواب های داخل منزل از کیفیت بالایی بر خوردار است  رفته رفته شیک تر می شود فوم ها و مخمل های فوتر شاداب تر استفاده شده است.اکثرا دارای بالش های سرخود می باشند. دارای سیستم های (AIR LOCK) پیشرفته اند و در آخر یک خواب خوب را برای شما تضمین می کنند.دسته بعدی تخت خواب های (DURA-BEAM AIRBEDS)  که به معنی تخت خواب ها با پمپ های برقی متصل به تخت خواب می باشد. سری تخت خواب های DURA-BEAM  با استفاده از فن آوری Fiber-Tech داخلی ، تجربه های خود را به سطح بالاتری ارتقاء داده است. خط تولید DURA-BEAM تشکیل شده از هزاران الیاف پلی استری با مقاومت بالا می باشد و دارای دوام شگفت انگیزی می باشد که سالهای سال قابل استفاده می باشد. سری آخر تخت خواب های بادی (PREMAIRE) می باشد که سری جدید تخت خواب های بادی می باشد که دارای پمپ های برقی لمسی با کنترل پنل و صفحه LED  می باشد و قابلیت شارژ کردن گوشی شمارا دارد. شرکت اینتکس افتخار دارد که به شما سطح جدیدی از لوکس و نوآوری و تقویت شده سری قبل تخت خواب ها را ارئه دهد. تخت خواب های PREMAIRE دارای ثبات و  پشتیبانی عالی ساختاری است.

تشک بادی اینتکس

تشک های بادی بسیار مناسب برای افرادی هستند که با کمبود جا مواجهند و یا با حجم زیاد تشک ها مشکل دارند. تشک بادی دارای سطح لطیف میباشد ، عرق نمی کتد و قابل استفاده در ویلا،محل کار و منزل می باشد.انواع تشک های بادی عبارتند از:تشک بادی بزرگسال و الیاف دار، تشک بادی کودک یا نوجوان،تشک بادی چندکاره،تشک بادی روی آب،تشک بادی کمپینگ،تشک بادی طبی دونفره و تک نفره،تشک بادی طرح دار و کامفورت.برخی از این تشکها کاربرد طبی دارند که به آنها تشک مواج گفته می شود قیمت تشک های بادی بدلایل مختلفی با یکدیگر اختلاف دارد یکی از این دلایل تعداد نفرات و طول و عرض آنهاست چرا که تشک بادی دونفره ابعاد بزرگتری نسبت به تشک بادی یکنفره داشته و مواد اولیه بیشتری نیاز دارد، دلیل بعدی به سطح داخلی این تشک ها بستگی دارد: سطح داخلی بعضی از تشک های بادی intex ساده و راه راه موازی بوده که باد براحتی داخل آنها در حرکت است، این موضوع باعث میشود تا کیفیت خواب تشک پایین تر آید، بعضی از انواع تشک بادی بست وی سطح داخلی طرحدار یا خوشخواب (کامفورت) دارند که این تشک ها نیز سلولهای خلاء باد دایره ای شکل داشته که جلوی تردد هوای زیاد را میگیرند و کیفیت این نوع تشک های بادی بمراتب بهتر از نوع ساده است، نوع سوم تشک های بادی با ساختار داخلی الیافدار طبی بوده که این محصول از سطح داخلی الیافهای پلیستری که بصورت تار ابریشم مصنوعی از بالا به پایین بوده که باعث تردد باد در بین این تارها میشوند این موضوع باعث میشود استحکام تشک بالاتر رفته و کیفیت خواب نیز بیشتر شود

 

کاناپه تختخواب شو اینتکس

کاناپه های بادی تخت خواب شو سری از مبل های بادی می باشند با این تفاوت که کاناپه به صورت تشک پشتی دار تبدیل می شوند و برای استراحت روزانه وسیله بسیار ضرروری می باشد .کاناپه های بادی برای استفاده در ویلا ،  منزل و حتی محل کار بسیار مناسب می باشد. در ضمن از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد به جای خرید دو محصول ( مبل و تشک ) یک کاناپه تخت خواب شو بخرید. کاناپه های تخت خواب شو ساخته شده از پی وی سی سه لایه با روکش مخمل می باشند و انواع مختلفی دارند و با توجه به سلیقه و نیازتان خرید کنید. کاناپه های بادی به همراه خود پمپ باد ندارند برای تهیه پمپ باد مورد نظر به قسمت پمپ های باد اینتکس مراجعه کنید. امروزه با توجه به خانه های کوچکی که ساخته می شود و از کمبود فضا رنج میبرید کاناپه های بادی یکی از بهترین مبل های تخت خواب شو برای شما می باشد که به صورت مبل استفاده کنید و در هنگام خواب به عنوان تشک از آن استفاده کنید. کاناپه های تخت خواب شو برای هر منزلی مورد نیاز می باشد. حتی می توانید با کاناپه های تخت خواب شو از میهمان های خودتان پذیرایی کنید.

مبل بادی

 با وجود مبل های اینتکس و بادی دیگر نگران کمبود فضا و حمل و نقل آنها نباشید . اینگونه کالا ها بسیار کمجا و کوچک می باشندو براحتی می توان در هر مکانی از آنها استفاده کرد. مبل های بادی بسیار شیک  و زیبا هستند و برای دیزاین کرن منزل میتوان از آنها استفاده کرد.  این محصولات بهترین جایگزین مبل های چوبی و مبلمان فرفورژه و فلزی هستند که در چند سال اخیر توانسته است در میان صنف خود به بالاترین رتبه ها در زمینه خرید و فروش مبل در کشور قرار گیرد.خاصیت های دیگر این نوع مبل ها طبی بودن آنها بوده که می توان طبق نظر پزشک برای بیماران نیز استفاده کرد. وزن سبک آنها و همچنین قابلیت راه اندازی و جمع آوری در عرض چند دقیقه از دیگر مزیت های این سری از مبل های بادی اینتکس به شمار می روند. مبل های بادی در سایز و رده بندی سنین مختلف نیز با قیمت مناسب تولید می شود.

در صفحه
مبل بادی شیبدار یک نفره مخمل  سری جدید از مبل های بادی شیبدار تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که این مدل با وجود طراحی مشابه نسبت به مدل قبلی از جنس بدنه بیرونی متفاوتی برخوردار می باشد تا باعث راحتی بیشتر مصرف کنندگان شود.
0 نقد(ها)
20,000,000 ریال
موجود
مبل بادی راحتی لومی اینتکس مدل 68577 یکی از پرطرفدارترین محصولات مبل و کاناپه بادی اینتکس به شمار می‌رود. بدنه این مبل بادی کاملا استاندارد طراحی شده به طوری که از هر گونه کمردرد و خستگی جلوگیری می‌کند.
0 نقد(ها)
9,000,000 ریال
موجود
مبل بادی یک نفره صدفی intex 66582 یکی از جذاب ترین انواع مبل بادی لوکس یک نفره بوده که برای استفاده رده سنی بزرگسال با ساختاری جدید و زیبا و کیفیت فوق العاده بالا توسط برند اینتکس طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است.
0 نقد(ها)
20,000,000 ریال
موجود
کاناپه بادی چند کاره اینتکس بدنه‌ای بزرگ داشته و با ابعادی به طول 224 سامتی‌متر، عرض 223 سانتی‌متر و ارتفاع 66 سانتی‌متر بسیار جا دار است و این خصوصیت سبب شده که بتوان از آن برای استفاده دو نفر به بالا به کار برد.
0 نقد(ها)
40,000,000 ریال
موجود
تخت بادی کودک 2023 اینتکس intex 66810 یکی دیگر از جذاب ترین انواع تخت خواب بادی برای رده سنی کودک بوده که فرزند شما در سنین 3 الی 6 سال بوده که توسط کارخانه اینتکس با ساختاری طبی و باکیفیت و طول عمری بالا طراحی و روانه بازار شده است.
0 نقد(ها)
35,000,000 ریال
موجود
تشک بادی مخمل با بدنه طبی اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد راحتی و آسایش است و از بدنه ای با ابعاد استاندارد ساخته شده است. توان استفاده از این محصول بالا می باشد و بدنه دارای مقاومت زیاد در برابر فشار وارد بر خود بوده است.
0 نقد(ها)
15,000,000 ریال
موجود
مبل بادی تک نفره اینتکس intex 68592 محصولی برای استفاده یک فرد می باشد که از اجزای استاندارد تشکیل شده است و سلامت و آرامش افراد را تضمین می کند.
0 نقد(ها)
12,000,000 ریال
موجود
مبل بادی تکیه گاه دار شفاف اینتکس 66503 زیبا و خاص است و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد.
0 نقد(ها)
29,000,000 ریال
موجود
مبل بادی شفاف جدید اینتکس 66500 بدنه ای بزرگ و جادار دارد که مناسب استفاده تمامی رده های سنی می باشد و می تواند راحتی را برای آن ها رقم بزند.
0 نقد(ها)
25,000,000 ریال
موجود
تشک بادی کودک مواج Intex 66803 از سری محصولات جذاب برای کودکان می باشد که برای استفاده در مسافرت و تفریح به کار می رود.
0 نقد(ها)
20,000,000 ریال
موجود
تشک بادی کمپینگ یک نفره برزنتی intex 67998 محصولی برای کوهنوردان و گردشگران است و مناسب استفاده در کمپینگ نیز می باشد. این محصول دارای ساختار تاشو بوده است و از ضخامت مناسبی برخوردار است.
0 نقد(ها)
17,000,000 ریال
موجود
کاناپه بادی یک نفره تخت شو اینتکس محصولی با ظاهر جذاب و طراحی متفاوت، کاربردی و جدید بوده که به تازگی تولید و به بازار عرضه شده است.
0 نقد(ها)
35,000,000 ریال
موجود
نمایش 1 - 12 از 166 محصول