صندلی كيسه ای لوكس

68583

محصول جدید

مبل تمام  مخمل کیسه ای در رنگی بسیار خاص برای شما که عاشق رنگ های شاد می باشید.

300 آیتم ها

17,000,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

صندلی کیسه ای لوکس محصول شرکت اینتکس می باشد و با طراحی خاص و منحصر بفرد برای شما که به دنبال دکوراسیون می باشید مبل تمام مخمل یکی از بهترین گزینه ها می باشد.صندلی کیسه ای ساخته شده از پی وی سی بسیار قوی با روکش مخمل فوتر کبریتی ضد تعریق می باشد.

طول : 127 سانتی متر
عرض : 122 سانتی متر
ارتفاع : 81 سانتی متر
تحمل وزن : 120 کیلوگرم
وزن : 3 کیلوگرم

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

صندلی كيسه ای لوكس

صندلی كيسه ای لوكس

مبل تمام  مخمل کیسه ای در رنگی بسیار خاص برای شما که عاشق رنگ های شاد می باشید.

مبل بادی

مبل بادی مخمل کبریتی کیسه ای اینتکس یک محصول متفاوت از مبل های دیگر می باشد. با توجه به جنس مخمل کبریتی که دارد قابل استفاده برای همه سنین می باشد. دارای یک زیر پشتی بلند می باشد که راحتی بیشتری نسبت به بقیه مبل های بادی دارد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد مبل کیسه ای مخمل می دهیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل بادی کیسه ای اینتکس از سری مبل هایی می باشد که دارای زیر پشتی بلند می باشد و بدنه اصلی آن طراحی گرد مانند دارد.  تکیه گاهی نرم و راحت  طراحی شده است. نشیمن گاه مبل به صورت موج دار طراحی شده است که هوا به خوبی رد و بدل شود و مانع تعریق بدن شود.با توجه به جنس مخمل کبریتی قابل استفاده در هر مکانی می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل متفاوت با دیگر مبل ها می باشد دارای بدنه مخمل کبریتی مستحکم و قوی است. جنس اصلی این مبل از پی وی سی سه لایه با روکش مخمل کبریتی بسیار مرغوب است. با توجه به جنسی که دارد قابل استفاده در هر شرایط جوی می باشد و به راحتی قابل شستشو می باشد.

ابعاد

ابعاد مبل بادی تقریبا هم سایز دیگر مبل ها می باشد ( طول 127 سانتی متر عرض 122 سانتی متر و ارتفاع 81 سانتی متری است) و با توجه به ابعاد کمی که نسبت به مبل های غیر بادی دارد مناسب برای کسانی می باشد که با کمبود جا مشکل دارند.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این مبل بادی بسیار آسان می باشد کافیست مبل را از جعبه خارج کنید و روی زمین پهن کنید. توسط پمپ های باد اینتکس باد کنید. تا جایی باد کنید که مبل بادی شکل ظاهری خود را بگیرد و بیش از حد مبل را باد نکنید.

شیوه مراقبت و نگهداری

مهمترین و اولین راه های مراقبت و نگهداری از این کالا دور نمودن از هرگونه اشیاء تیز و برنده می باشد. به هیچ وجه روی مبل بادی پرش یا جامپ نکنید زیرا باعث ترکیدگی شبکه های داخلی مبل بادی می شود.نا گفته نماند سواراخ شدن محصولات اینتکس قابل تعمیر می باشد.

جمع بندی

مبل بادی مخمل کیسه ای یکی از مقاوم ترین مبل های اینتکس می باشد. با داشتن ویژگی های خوبی که دارد قیمت نسبتا پایینی دارد و از نظر اقتصادی مرقون به صرفه می باشد.

محصولات مرتبط