مبل بادی دو تکه زرد برزنتی

68558-Y

محصول جدید

مبل بادی دو تکه زرد برزنتی با توجه به جنس برزنتی بودنش قابل استفاده در هرجایی می باشد.

300 آیتم ها

9,900,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

مبل بادی دو تکه برزنتی جنس اصلی آن از پی وی سی سه لایه با روکش برزنت بسیار قوی می باشد که در داخل و بیرون منزل قابل استفاده می باشد.مبل بادی در قسمت نشیمن گاه و پشتی دارای خطوط موجدار برای رد و بدل کردن هوا طراحی شده است. یکی از مقاوم تریت مبل های اینتکس شناخته شده است.

طول : 107 سانتی متر
عرض : 104 سانتی متر
ارتفاع : 69 سانتی متر
تحمل وزن : 130 کیلوگرم
وزن : 3 کیلوگرم

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

مبل بادی دو تکه زرد برزنتی

مبل بادی دو تکه زرد برزنتی

مبل بادی دو تکه زرد برزنتی با توجه به جنس برزنتی بودنش قابل استفاده در هرجایی می باشد.

مبل بادی برزنتی

مبل بادی برزنتی دو تکه اینتکس یک محصوب متفاوت از مبل های دیگر می باشد. با توجه به جنس برزنتی که دارد قابل استفاده برای همه سنین می باشد. دارای یک زیر پایی می باشد کع راحتی بیشتری نسبت به بقیه مبل های بادی دارد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد مبل دو تکه برزنتی می دهیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل بادی برزنتی اینتکس از سری مبل هایی می باشد که دارای زیر پایی جداگانه می باشد و بدنه اصلی آن طراحی گرد مانند دارد.  تکیه گاهی نرم و راحت  طراحی شده است. نشیمت گاه مبل به صورت موج دار طراحی شده است که هوا به خوبی رد و بدل شود و مانع تعریق بدن شود.با توجه به جنس برزنتی قابل استفاده در هر مکانی می باشد.زیر پایی مبل قابل نشستن نیز می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل متفاوت با دیگر مبل ها می باشد دارای بدنه برزنتی مستحکم و قوی است. جنس اصلی این مبل از پی وی سی سه لایه با روکش برزنتی بسیار مرغوب است. با توجه به جنسی که دارد قابل استفاده در هر شرایط جوی می باشد و به راحتی قابل شستشو می باشد.

ابعاد

ابعاد مبل بادی تقریبا هم سایز دیگر مبل ها می باشد ( طول 107 سانتی متر عرض 104 سانتی متر و ارتفاع 69 سانتی متری است) و با توجه به ابعاد کمی که نسبت به مبل های غیر بادی دارد مناسب برای کسانی می باشد که با کمبود جا مشکل دارند.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این مبل بادی بسیار آسان می باشد کافیست مبل را از جعبه خارج کنید و روی زمین پهن کنید. توسط پمپ های باد اینتکس باد کنید. تا جایی باد کنید که مبل بادی شکل ظاهری خود را بگیرد و بیش از حد مبل را باد نکنید.

شیوه مراقبت و نگهداری

مهمترین و اولین راه های مراقبت و نگهداری از این کالا دور نمودن از هرگونه اشیاء تیز و برنده می باشد. به هیچ وجه روی مبل بادی پرش یا جامپ نکنید زیرا باعث ترکیدگی شبکه های داخلی مبل بادی می شود.نا گفته نماند سواراخ شدن محصولات اینتکس قابل تعمیر می باشد.

جمع بندی

مبل بادی برزنتی دو تکیه یکی از مقاوم ترین مبل های دو تکه اینتکس می باشد. با داشتن ویژگی های خوبی که دارد قیمت نسبتا پایینی دارد و از نظر اقتصادی مرقون به صرفه می باشد.

محصولات مرتبط