از دیگر محصولات شرکت اینتکس استخر بادی است که در دو سایز خانوادگی یا بزرگ ویلایی، استخر کودک یا کوچک می باشد، جنس استخر های بادی معمولا از نوع پی وی سی است و دارای انواع مختلف جهت خرید و فروش است، استخر بادی کودک و استخر بادی خانوادگی در ابعاد و سایزهای گوناگون تولید میشوند. استخر های بادی اینتکس و بست وی مناسب برای سنین مختلف تا سایز کودکان و بزرگسالان ساخته میشوند. از انواع این محصولات می توان به استخرهای بادی مربع، سفینه، لوبیایی، استخر بادی نوجوان و خانواده، استخرهای روکش دار و ... اشاره کرد. برای خرید اینترنتی استخر بادی از فروشگاه اینتکس حتما به فضایی که برای نصب و راه اندازی آن ها مورد نیاز است دقت شود، استخر های بادی کوچک را تقریبا در هر فضایی میتوان استفاده کرد ولی نوع خانوادگی را باید حتما در فضایی که به ابعاد استخر فشاری وارد نشود نصب کرد.

آخرین مقالات

استخر بادی ایزی ست چیست

ارسال شده توسط: حسین نیکویی در: مقالات استخر بادی در تاریخ: Wednesday, December 18, 2013 کامنت: 0 Hit: 2414

استخر بادی ایزی ست نوعی استخر دایره ای شکل میباشد که لبه استخر به صورت بادی است  و بدنه این استخر از برزنت و الیاف ابریشم و پی وی سی تشکیل شده است .حجم این استخر بسار کم بوده و به سرعت نصب میشود .این استخر را در زمین های صاف و هموار میتوان نصب کرد .لبه بالای استخر به وسیله پمپ باد دستی و یا برقی باد میشود  . نصب کردن استخر اگر زمین هموار باشد در مدت 10 دقیقه قابل نصب میباشد . بعد از پر کردن لبه استخر شما چروک هایی که در داخل استخر میباشد را باید صاف کنید که اماده اب گیری شود . استخر های ایزی ست در سالهای اخیر به علت کم حجم بودن و قیمت مناسبی دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است .قیمت استخر ایزی ست نصبت به استخر های بتونی یک دهم میباشد

بیشتر

استخر ایزی ست

ارسال شده توسط: حسین نیکویی در: مقالات استخر بادی در تاریخ: Wednesday, December 18, 2013 کامنت: 0 Hit: 1923

استخر ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع در 10 دقیقه.

این محصول  از بدنه بسیار مستحکم برخوردار است. استخر های ایزی ست که با باد نمودن قسمت لبه و همچنین پر نمودن آن از آب به صورت خودکار راه اندازی می شود. که نصب سریع این استخرها از مزیت آنها می باشد و دارای وزن کم می باشد.استخر ایزی ست مناسب برای استفاده در منزل ،ویلا و فضای باز است.بدنه استخر باد نمیشود و با آبگیری شکل می گیرد.دیگی شکل بوده و آب را کاملا در خود حفظ می کند.

بیشتر

استخر پیش ساخته را در چه جاهایی می توان نصب کرد

ارسال شده توسط: حسین نیکویی در: مقالات استخر بادی در تاریخ: Wednesday, December 18, 2013 کامنت: 0 Hit: 2185

استخر پیش ساخته را می توان داخل زمین کار کرد.با توجه به ابعاد استخر زمین را حفاری کنید و استخر را داخل زمین بگذارید . هنگامی استخر را داخل زمین قرار دادید . بین لبه استخر و لبه دیوار یک فاصله ای ایجاد میشود که شما میتوانید بوسیله چوب و یا پلاستیک و غیره ....  آنرا بپوشانید . در این صورت فقط داخل استخر مشخص میشود و پایه ها دید ندارند .

بیشتر

کاربرد استخر بادی

ارسال شده توسط: حسین نیکویی در: مقالات استخر بادی در تاریخ: Wednesday, December 18, 2013 کامنت: 0 Hit: 2143

استخر های بادی یکی از متنوع ترین محصولات را در دسته خود دارند. با خواندن توضیحات ذکر شده در مورد هر محصول به کارایی های متنوع این دسته از کالاها پی خواهید برد. در حقیقت سه کاربرد اصلی برای استخر های بادی وجود دارد; 1- استخر آب برای آبتنی های تفریحی 2 – استخر ها به عنوان وان بادی 3- محیطی امن برای بازی کودکان. موارد اول و دوم به صراحت منظور ما را به شما منتقل می کند اما مورد سوم نیاز به توضیحات بیشتری دارد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

بیشتر

استخر بادی

ارسال شده توسط: حسین نیکویی در: مقالات استخر بادی در تاریخ: Monday, December 16, 2013 کامنت: 0 Hit: 897

از دیگر محصولات بادی شرکت اینتکس وان بادی و استخر بادی در دو سایز خانوادگی یا بزرگ و استخر بادی کودک یا کوچک می باشد. جنس وان بادی و استخر بادی معمولا از نوع پی وی سی است و دارای انواع مختلف جهت خرید و فروش است: وان بادی کودک، وان بادی خانوادگی و در ابعاد و سایزهای گوناگون می باشند. استخر های بادی اینتکس نیز مناسب برای سنین مختلف تا سایز کودکان و بزرگسالان می باشد. از انواع استخر بادی می توان به استخرهای بادی مربع، سفینه، لوبیایی، استخر بادی نوجوان و خانواده، استخرهای بادی روکش دار و ... اشاره کرد. برای خرید اینترنتی یک استخر بادی از فروشگاه پرشین اینتکس حتما بفضایی که برای نصب و راه اندازی این استخر ها مورد نیاز است دقت شود، استخر های بادی کوچک را تقریبا در هر فضایی میتوان استفاده کرد ولی استخر های بادی خانوادگی را باید حتما در فضایی که به ابعاد استخر فشاری وارد نشود نصب کرد.

بیشتر

استخر بادی اینتکس

ارسال شده توسط: حسین نیکویی در: مقالات استخر بادی در تاریخ: Wednesday, December 4, 2013 کامنت: 0 Hit: 1196

فروشگاه بادی پرشین اینتکس در ایران افتخار دارد فعالیت چندین ساله خود را در امر واردات، خرید و فروش انواع استخر بادی جهت استفاده تمامی سنین از نوزاد تا بزرگسال برای منزل، ویلا و حیاط و پشت بام بصورت تخصصی با خدمات پس از فروش و تعمیر انواع استخر بادی با لوازم مخصوص (چسب تعمیرات اینتکس) انجام دهد. استخر بادی بزرگسالان و کودک از لحاظ تقسیم بندی ظاهری به چند دسته تقسیم میشوند: استخر بادي دایره ای یا گِرد، استخر بادی بیضی، استخر بادی مربع و استخر بادی مستطیل که اکثرا در سایز های کوچک و بزرگ جهت استفاده خانواده و بازی کودک تولید میشوند،  از این استخر ها میتوان به دو شکل استخر آب و استخر توپ استفاده کرد، از استخر بادی استفاده هایی دیگری جهت آب درمانی و آفتاب گرفتن نیز میشود، همچنین از این استخر ها در بسیاری مهد کودک ها جهت استفاده کودکان و نو پاها استفاده شده و پیشنهاد بسیاری از مراکز درمانی به بیماران خود میباشند. از دیگر مزایای استخر بادی میتوان به قیمت پایین و ارزان آن اشاره کرد و خرید این استخر ها بسیار مقرون بصرفه تر از ساخت یک استخر در منزل یا ویلا میباشد.

بیشتر

روش نگهداری استخر بادی

ارسال شده توسط: حسین نیکویی در: مقالات استخر بادی در تاریخ: Thursday, November 28, 2013 کامنت: 2 Hit: 792

روش نگهداری کلیه ی استخرهای بادی همگی به یک صورت است و فرقی نمیکند دارای چه برندی میباشد که این محصولات معمولا از یک یا چند دریچه مخزن باد تشکیل شده که بوسیله پمپ برقی یا دستی باد میشود که این محصول باید بیش از حد استاندارد باد نشود که این امر باعث میشود  فشار بیشتری به محصول وارد شود و از داخل درزهای نگهدارنده جدا شود و محصول شما غیر قابل استفاده میشود در هنگام استفاده باید دقت کنید مکانی که میخواهید استفاده کنید کاملا تمیز باشد وهیچگونه   سنگریزه نباشد که در غیر این صورت باعث سوراخ شدن میشود و محصول را غیر قابل استفاده میکند   از قرار دادن محصول کنار وسایل گرمایشی خودداری شود در هنگام استفاده مراقب باشید که کودکان با اجسام تیز مانند خودکار و... وارد استخر نشوند که باعث سوراخ شدن میشود البته در صورت سوراخ شدن این محصول قابل تعمیر میباشد وبا چسب های مخصوص پنچرگیری میشود رعایت کردن موارد ذکر شده باعث طول عمر محصول میشود

بیشتر

Showing 1 - 7 of 7 items