استخر بادی کودک و بزرگسال

 

فروش تخصصی استخر بادی کودک و استخر بادی خانوادگی با قیمت ارزان درسایت اختصاصی استخر های بادی بزرگسال و استخر بادی کوچک اینتکس ،عرضه انواع استخر بادی در سایز های گوناگون و شکلهای مختلف ، مناسب برای استفاده کودکان یا حتی بزرگتر ها در منزل و یا ویلا و فضاهای باز خانه و حیاط ، بهترین جایگزین استخر های معمولی ، بهترین وسیله و اسباب بازی در فصل گرم ...

 

فروش تخصصی استخر بادی کودک و استخر بادی خانوادگی با قیمت ارزان درسایت اختصاصی استخر های بادی بزرگسال و استخر بادی کوچک اینتکس ،عرضه انواع استخر بادی در سایز های گوناگون و شکلهای مختلف ، مناسب برای استفاده کودکان یا حتی بزرگتر ها در منزل و یا ویلا و فضاهای باز خانه و حیاط ، بهترین جایگزین استخر های معمولی ، بهترین وسیله و اسباب بازی در فصل گرم تابستان برای اوقات فراغت بچه ها ، با کمترین هزینه بهترین وسیله را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید ، انواع استخر های بادی با رنگهای متنوع و شاد ، استخر های بادی خانگی برای استفاده تمام سنین ، قابل استفاده با پمپ تصفیه آب ، بسیار کوچک و کم حجم ، با امکان جمع شدن ساده و آسان ، نصب در کمتر از 5 دقیقه ، این نوع استخر بادی بهترین جایگزین حوض های قدیمی در حیاط میباشند که میتوان حتی آنها را در داخل آپارتمان هم استفاده کرد

بیشتر

استخر بادی کودک و بزرگسال 

205 محصول می باشد
در صفحه
استخر بادی اینتکس طرح ایستگاه بستنی محصولی جدید و دوستداشتنی با خصوصیات ممتاز و نوین از شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن طراحی خاص و در عین حال جدید به شکل یک ایستگاه بستنی باعث شده با خیالی راحت این محصول را خریداری کرده و کودک خود را برای بازی و یک تفریح کودکانه تشویق نمایید.
0 نقد(ها)
20,000,000 ریال
موجود
استخر کودک طلقی طرح پو 58475 intex یک استخر دایره‌ای شکل می‌باشد که از جدید‌ترین محصولات برند اینتکس برای کودکان 3+ سال است.
0 نقد(ها)
20,000,000 ریال
موجود
استخر بادی گرد کودک با طراحی خاص یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر های تولید شده به صورت طرح دار می باشد که مناسب تفریحات آبی کودکان بوده است.
0 نقد(ها)
11,000,000 ریال
موجود
استخر بادی میکی موس بست وی bestway 91007 بدنه ای جا دار و بزرگ دارد تا کودکان بتوانند اوقات خوشی را در داخل بدنه داشته باشند. این محصول مناسب آبتنی در فضای باز است و در برابر استفاده در این فضا سازگاری های لازم را دارد
0 نقد(ها)
10,000,000 ریال
موجود
استخر بادی کودک دخترانه پرنسس دیزنی با طراحی فانتزی برای رده سنی کودک ساخته شده است که آن ها را به خود جذب می کند و موجب استفاده آسان در مکان های مختلف می شود.
0 نقد(ها)
13,000,000 ریال
موجود
استخر بادی گرد مدل اسپایدرمن bestway 98018 بدنه ای جادار و بزرگ دارد که برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده است به طوری که هم در محیط های باز استفاده می شود و هم می توان از آن در فضای بسته و منزل بهره مند شد.
0 نقد(ها)
10,000,000 ریال
موجود
استخر توپ بادی کودک طرح هلکوپتر bestway 93502 محصولی مهیج است که کودکان به راحتی می توانند با در اختیار داشتن این محصول به بازی و تفریح پرداخته و لحظات شاد و مفرحی را سپری کنند.
0 نقد(ها)
35,000,000 ریال
موجود
استخر بادی توپ طرح ماشین بست وی با کد 52217 با طراحی به شکل هلیکوپتر بسیار جذاب برای کودکان تولید شده است که قابلت اسفاده به عنوان استخر آب را نیز دارد.
0 نقد(ها)
35,000,000 ریال
موجود
استخر توپ بادی قطار بست وی 93503 بهترین و سازگار ترین محصولی است که هم در فضای باز استفاده می شود و هم امکان بهره برداری در فضای سر پوشیده را دارد. این محصول دلخواه توانسته رضایت مخاطب که کودکان هستند را به خوبی جلب کند و برای آن ها لحظات خوشی را ایجاد سازند.
0 نقد(ها)
35,000,000 ریال
موجود
استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی از سری محصولات جدید این کمپانی بوده که در سال جدید روانه بازار شده است. این محصول با بدنه از جنس وینیل ساخته شده به همین دلیل در برابر اب مقاوم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد.
0 نقد(ها)
28,000,000 ریال
موجود
در استخر بادی کودکان می توانند بازی کرده و آبتنی کنند، شکل زیبای این محصول به کودک حس هیجان را منتقل می کند و باعث ارتباط بهتر آنها با این وسیله می شود.
0 نقد(ها)
30,000,000 ریال
موجود
استخر بادی کودک اینتکس طرح دریایی نمونه ای بی نظیر از محصولات بادی می باشد که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل داشتن عمق کم برای آبتنی کاربرد دارد و برای کودکان در رده سنی کوچک تر لذت بخش خواهد بود.
0 نقد(ها)
9,000,000 ریال
موجود
نمایش 25 - 36 از 205 محصول