تفریحات آبی

تفریحات آبی 

265 محصول می باشد
در صفحه
توپ بادی کودک طرح انگری بردز یک توپ بادی مهیج و زیباست که قطعا با توجه به ظاهری که دارد می تواند بهترین گزینه برای خرید و استفاده کودکان به شمار رود. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با توجه به ساختار بی نظیری که این توپ دارد کودک خود را شگفت زده نمایید.
0 نقد(ها)
1,700,000 ریال
موجود
توپ بادی رنگی اینتکس intex 59040 از سری محصولات فانتزی و مهیج اینتکس می باشد که با داشتن طراحی های بی نظیر قادر به ایجاد بهترین موقعیت برای کودکان است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین شرایط را به دست آورد.
0 نقد(ها)
1,300,000 ریال
موجود
توپ بادی کودک با طرح اکلیلی اینتکس مدل 58070 یکی از پرفروش‌ترین محصولات بادی اینتکس به شمار می‌رود. به طور کلی توپ‌های بادی طرفداران زیادی دارند و ساعت‌ها می‌توانند کودکان و بزرگسالان را سرگرم بازی و شادی کنند.
0 نقد(ها)
3,500,000 ریال
موجود
توپ بادی اینتکس مدل 59020  با طرح و رنگ بندی بسیار جذابی می باشد که توانسته تاکنون توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این توپ بادی کودک دارای طراحی رنگارنگ با ترکیب رنگی شاد و جذابی بوده که دارای رنگ قرمز ، آبی، زرد و سفید بوده که ترکیب رنگی فوق العاده جذاب و چشمگیری می باشد
0 نقد(ها)
1,700,000 ریال
موجود
توپ بادی کودک طرح مرد عنکبوتی یک محصول جدید و زیباست که شرکت بست وی برای بازی و تفریح کودکان و مهیج تر کردن لحظات ان ها اقدام به عرضه این محصول کرده است.
0 نقد(ها)
1,700,000 ریال
موجود
توپ بادی کودک طرح اسب دریایی و طوطی یک کالای جدید است که می تواند کودک شما را به بهترین شکل ممکن خرسند کند. اگر شما قصد خرید یک توپ بادی را برای فرزند خود دارید قطعا این محصول می تواند عالی ترین پیشنهاد برای شما به شمار رود.
0 نقد(ها)
2,500,000 ریال
موجود
توپ بادی طرح دار بست وی ساختاری جدید و زیبا دارد که قطعا به دلیل طراحی خاصی که دارد باعث شده تا شما یک کالا و اسباب بازی محبوب را مشاهده کنید. بدنه اصلی این توپ بادی به شیوه ای شکل گرفته است که شما در عین سادگی و در عین مشاهده رنگ های شاد و جذاب هستید
0 نقد(ها)
1,700,000 ریال
موجود
توپ بادی کودک طرح دار بست وی یک اسباب بازی بادی مهیج و جذاب برای کودکان است که با توجه به قطر استانداردی که دارد باعث شده تا کودک شما بتواند در داخل منزل ، حیاط خانه ، فضای خارج از خانه و حتی بر روی آب از این کالای شیک و زیبا استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازد
0 نقد(ها)
1,700,000 ریال
موجود
توپ بادی کوچک بست وی جزو سری محصولاتی است که با طراحی ساده و در عین حال زیبا شکل گرفته است و همین مسئله نیز باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید.
0 نقد(ها)
1,500,000 ریال
موجود
یکی از رشته‌های ورزشی که علاقمندان زیادی دارد، شنا زیر آبی است که در واقع می‌توان به آن شنا بدون تجهیزات در زیر سطح آب و یا غواصی آزاد گفت. طبیعتاً برای اینکه افراد تجربه کافی در این رشته به دست آورند لازم است تمرین‌های زیادی انجام دهند.
0 نقد(ها)
5,000,000 ریال
موجود
وسیله برای هیجان و بازی کودکان در زیر آب
0 نقد(ها)
4,500,000 ریال
موجود
به آهستگی زیر سطح آب بروید. یک نفس عمیق از دهان بکشید و به زیر سطح آب بروید. در هنگامی که زیر آب هستید، دهان و بینی خود را بسته نگه دارید.اگر نیاز است می توانید از انگشتان دست برای گرفتن بینی استفاده کنید.برای تمرین شنا زیر آب می توانید از بازی شنا زیر آبی طرح ماهی استفاده کنید.
0 نقد(ها)
4,000,000 ریال
موجود
نمایش 49 - 60 از 265 محصول