کاناپه دو نفره تخت خواب شو مخمل

68566

محصول جدید

كاناپه بادی دو نفره محصول جديد و بسیار شیک و زیبا شرکت اینتکس می باشد.

300 آیتم ها

25,000,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

کاناپه بادی تخت خواب شو تمام مخمل ضد تعریق محصول شرکت اینتکس می باشد با طراحی جدید  دسته های شیب دار راحتی بیشتری را برای مشتریان فراهم کرده است. کاناپه بادی دو نفره ساخته شده از پی وی سی سه لایهه با روکش مخمل فوتر می باشد و دارای سه محفظه جداگانه هوا برای ثبات بیشتر کاناپه است.

طول : 221 سانتي متر
عرض : 193 سانتي متر
ارتفاع : 66سانتي متر
تحمل وزن : 250 كيلوگرم
وزن : 11 كيلوگرم

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

کاناپه دو نفره تخت خواب شو مخمل

کاناپه دو نفره تخت خواب شو مخمل

كاناپه بادی دو نفره محصول جديد و بسیار شیک و زیبا شرکت اینتکس می باشد.

کاناپه بادی محصولاتی بسیار زیبا و شکیل می باشند و بسیار کاربردی هستند. این کاناپه بادی تولید شرکت اینتکس می باشد که بسیار زیبا و با ظرافت می باشد. کاناپه های تخت خواب شو اینتکس با توجه به کاناپه های موجود در بازار از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. در ادامه به توضیحات ویژگی کاناپه تخت خوابشو می پردازیم.

جنس

در بین محصولات بادی جنس مهمترین ویژگی یک محصول حساب می شود کاناپه بادی تختخواب شو از پی وی سی سه لایه با روکش مخمل جیر ضد تعریق ساخته شده است. و بسیار محکم می باشد.

طراحی و ساخت

این کاناپه بادی یکی از شکیل ترین کاناپه های بادی می باشد که طرفداران زیادی دارد. طرح روی نشیمن گاه خطوط موازی عرضی است و مخمل طبی ضد تعریق می باشد. دسته های این کاناپه با شیب ملایمی که دارد راحتی خیلی خوبی برای مشتریان فراهم کرده است. قسمت نشیمن گاه و پشتی دارای سه محفظه جداگانه هوا می باشد که این کار باعث ثبات بیشتر کاناپه بادی می شود.

ابعاد و وزن

کاناپه بادی دارای ابعاد بسیار مناسبی می باشد که در هر جایی قابل تستفاده می باشد و بسیار سبک است و جابجایی راحت صورت می گیرد. این کاناپه بادی دارای طول 221 و عرض 193 سانتی متر می باشد. و ارتفاع کاناپه بادی از کف تا بیشترین قسمت پشتی کاناپه بادی 66 سانتی متر است. ارتفاع نشیمن گاه هنگام استفاده به عنوان کاناپه 44 سانتی متر و هنگام استفاده بعنوان تشک بادی 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزنی برابر با 250 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی

برای نصب این کاناپه بادی ابتدا محلی را که می خواهید کاناپه را قرار دهید تمیز کنید و هیچ شی برنده و تیزی قرار داشته باشد. بعد جعبه را باز کنید و کاناپه بادی را پهن گنید و توسط پمپ باد که از قسمت پمپ های باد اینتکس سفارش می دهید تمام محفظه های را باد کنید و از کاناپه بادی خود لذت ببرید.

روش نگهداری

برای طول عمر بیشتر کاناپه های بادی باید نکاتی را رعایت کنید. اولین نکته و مهمترین آن برخورد نکردن با اشیا نوک تیز و برنده می باشد. البته در صورت سوراخ شدن نیز قابل تعمیر می باشد.و نکته بعدی که به هیچ عنوان روی کاناپه پرش نکند که شبکه های داخلی از هم جدا بشود که قابل تعمیر نمی باشد.

محصولات مرتبط