استخر فریمی 4 متری بست وی

56424

محصول جدید

 استخر پیش ساخته فریمی بست وی مناسب برای مهد کودک , منازل , ویلا , باغ 

2 آیتم ها

آخرین موجودی

185,000,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

استخر 4 متری فریمی بست وی پرتابل بوده وبه راحتی قابل حمل ونقل است به این نکته توجه فرمایید , برای نصب این استخر پیش ساخته فضایی به ابعاد 250*460 نیاز دارید.

جنس بدنه این استخر از پی وی سی الیافدار نخ ابریشمی میباشد که نرم وقابل انعطاف است.تعدادی لوله فلزی به سایز 2 اینچی دارد که تمام لوله ها و پایه ها رنگ کوره ای دارند که به هیچ عنوان زنگ نمیزند.لوله ها راطبق حروفی که دارد روی لبه استخر که جایگاه آن طراحی شده قرار دهید اول قسمت طولی را نصب کنید وسپس قسمت عرض استخر را نصب کنید مرحله سوم  پایه های استخر که به شکل لچکی میباشند، را به لوله های که لب استخر نصب کرده اید چفت کنید.سپس استخر را بلند کنید بایستد وچهار گوشه استخر از فایبرگلاسکه مثلثی شکل وآبی رنگ هستند در لوله های که لب استخر نصب کرده اید قرار دهید این استخر قابلیت جابجای هم دارد که هر زمانی که بخواید تغییر مکان بدهید به همان صورت استخر را تخلیه کنید وسپس جمع کنید. بسیار ارزان وزیبا ومقاوم میباشد.

به همراه این استخر درون بسته بندی یک پمپ تصفیه می باشد ودربدنه استخر جایگاه پمپ تصفیه آب دارد که اگر شما بخواهید میتوانید پمپ تصفیه  نصب کنید.و دیگر نیاز به تعویض آب درون استخر نمی باشد

طول : 400 سانتی متر
عرض : 211 سانتی متر
ارتفاع : 81 سانتی متر
وزن : 40 کیلوگرم
ظرفيت 5700 لیتر

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

استخر فریمی 4 متری بست وی

استخر فریمی 4 متری بست وی

 استخر پیش ساخته فریمی بست وی مناسب برای مهد کودک , منازل , ویلا , باغ 

محصولات مرتبط