پارک آبی بادی آبنباتی

57149

محصول جدید

پارک بادی طرح آبنبات اینتکس در میان محصولات اینتکس بعنوان استخر CANDY یا پارک بادی CANDY یک محصول کاملا شناخته شده می باشد.

10 آیتم ها

45,000,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

استخر یا پارک آبنبات اینتکس ساخته شده از جنس وینیل می باشد.این مواد به گونه ای است که سازگار با پوست بدن بوده و هیچ گونه حساسیتی را برای پوست یا بدن بوجود نمی آورد.ساختار آن بسیار مقاوم بوده و مناسب برای تحمل وزن 80 کیلوگرم طراحی شده.استخر بادی CANDY دارای 2 عدد آبنبات بصورت مجزا بوده که کودکان می توانند براحتی با آن تفریح کنند و لذت ببرند. پارک بادی مدل آبنبات دارای دو حوضچه استخر می باشد.که عمق آن حدود 20 سانتیمتر می باشد.این 2 حوضچه توسط یک سرسره بادی به هم متصل میشوند.در قسمت بالای این سرسره بادی یک تاج حلالی شکل تعبیه شده که در مرکز آن یک فواره تعبیه شده که آب را بصورت دوش آب سرازیر میکند.کودکان با سر خوردن از این سرسره و خیس شدن توسط این فواره یک بازی مهیج را تجربه می کنند.رنگی اینتکس وجود دارد که جز متعلقات استخر می باشد.جهت غعالسازی این فواره،یک اتصال وجود دارد که می بایست آن را به شیلنگ آب متصل نمایید و فشار آب را به اندازه لازم تنظیم نمایید. درون این بسته بندی 6 عدد توپ رنگی اینتکس نیز وجود دارد.در قسمت کناره های پارک بادی یک حالت نواری شکل وجود دارد که توپ ها را میتوان از روی آن بصورت خیلی زیبا به درون حوضچه ها هدایت کرد. در قسمت کف این پارک بادی دریچه تخلیه آب وجود دارد که براحتی می توانید آب موجود در استخر را تخلیه نمایید. طراحی فوق العاده و تنوع رنگ این محصول جز بهترین و زیباترین کارهای موجود می باشد.

طول : 295 سانتی متر
عرض : 191 سانتی متر
ارتفاع : 130 سانتی متر

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

پارک آبی بادی آبنباتی

پارک آبی بادی آبنباتی

پارک بادی طرح آبنبات اینتکس در میان محصولات اینتکس بعنوان استخر CANDY یا پارک بادی CANDY یک محصول کاملا شناخته شده می باشد.

محصولات مرتبط