پمپ باد برقی جدید

66640

محصول جدید

پمپ باد برقی برند اینتکس مدل 66640 BS یکی از جدیدترین پمپ باد های شرکت اینتکس میباشد و فقط با با برق 220 ولت کار می کند.

10 آیتم ها

13,000,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

پمپ باد برقی جدید اینتکس مدل 66640 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی شده است. علاوه بر موارد قابل مشاهده در طراحی ظاهری این محصول، می توان به جنس بدنه پلاستیکی آن نیز اشاره کرد چرا که سبب می شود در محیط های خارج از منزل و طبیعت گردی شاهد طول عمر بالاتری از این کالا باشیم. متریال مورد استفاده قرار گرفته برای این پمپ باد علاوه بر این ویژگی، سبک تر و با بازدهی بیشتری در برابر گرما ساخته شده است. این محصول به صورت فندکی تولید شده و تنها با استفاده از فندکی در خودرو شما قابل راه اندازی می باشد.  شما عزیزان برای راه اندازی این محصول می توانید به راحتی پس از قرار دادن کابل این محصول در داخل فندکی خودرو و سپس روشن کردن دکمه این محصول به سادگی این پمپ را راه اندازی و استفاده کنید. این پمپ بیشتر برای افرادی مناسب است که محصولات بادی خود را قصد دارند در طول سفر و کمپینگ استفاده کرده و نیازمند برق برای راه اندازی این محصول می باشند که قطعا محصولی کامل و کار راه انداز برای آنان خواهد بود. همچنین این پمپ باد فندکی هم در صورت داغ شدن و استفاده بیش از اندازه به صورت خودکار خاموش می شود تا از سوختن و آسیب دیدن آن نیز جلوگیری شود. لازم به ذکر است این پمپ باد فندکی به همراه سه تبدیل برای قسمت سر آن همراه شده که شما می توانید این تبدیل ها را به قسمت دیگر سری پمپ نیز وصل کنید تا به جای باد کردن، از قابلیت وکیوم آن نیز استفاده کنید

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و نظر

پمپ باد برقی جدید

پمپ باد برقی جدید

پمپ باد برقی برند اینتکس مدل 66640 BS یکی از جدیدترین پمپ باد های شرکت اینتکس میباشد و فقط با با برق 220 ولت کار می کند.

محصولات مرتبط